A doua oara in vacanta in Egipt

Publicat de Camelia Crisan pe

Nu-mi vine sa cred ca acum 2 saptamani eram la caldura pe plaja, cu un cocktail in mana si o carte buna, alaturi de sufletul meu pereche, in bataia brizei si sunetul valurilor inspumate.

Este prima data cand ne luam o vacanta in iarna, pentru prima data cand mergem de doua ori pe an intr-o vacanta de acest gen si suntem tare bucurosi si recunoscatori ca am putut sa ne deconectam si sa ne reconectam unul cu celalalt inainte de sezonul de evenimente de iarna.

Am ales Egiptul pentru a doua oara din urmatoarele motive:

• raport calitate-pret excelent
  • servicii si conditii foarte bune (resort de 5 stele)
  • distanta mica (3 ore jumatate cu avionul din Cluj)
  • apa si plaje superbe
  • o gramada de activitati si excursii
  • mancare delicioasa, etc.

Am mai fost in Egipt in Martie – vezi aici articolul ,,TOTUL DESPRE VACANTA NOASTRA IN EGIPT”.

De data aceasta am ales resortul TITANIC ROYAL din Hurghada, deschis chiar anul acesta. Am fost foarte multumiti de conditii, mancarea a fost foarte buna, bauturile la fel, curatenia exemplara. Resortul este aproape de aeroport. Noi am ajuns duminica la ora 12 si ceva si am plecat peste o saptamana, cu zborul de la ora 4 dimineata – putin greu cu o noapte nedormita, dar macar am beneficiat de jumatate de zi in plus cand am ajuns.

Ca intotdeauna, am achizitionat sejurul de la EXPERT TRAVEL de la agentul Radu Ilea.

Am optat din nou pentru un sejur All Inclusive, pentru a beneficia de toate serviciile si pentru a profita la maxim de acestea. Am facut un calcul aproximativ si am realizat ca am fi cheltuit mult mai multi bani daca ar fi trebuit sa platim separat pentru toate consumatiile.

Costume de baie: LIVIA CORSETTI & REPUBLICALS.

Data trecuta am fost la piramide si in safari, iar de data aceasta am optat pentru insula Orange Bay – de vis! Am facut muuuult snorkeling atat pe insula, cat si in resort in zilele in care nu erau valuri, am jucat tenis de masa, am mers la aqua gym, la volley, polo in apa, seara era muzica live sau spectacole cu diferite tematici, iar cel mai tare ne-am distrat la concursul Best Couple, unde am avut tot felul de probe nebunesti si amuzante.

Cu siguranta ne vom intoarce in Egipt peste cativa ani si va recomand cu drag aceasta destinatie. Totul este safe, resorturile sunt pazite si protejate si atata timp cat va deplasati prin zona prin agentii, sunteti mereu in siguranta.

Voi ce destinatii imi recomandati pentru anul viitor?