COMBINATIA PERFECTA: Zapada si jacuzzi

Publicat de Camelia Crisan pe

Cat de bine suna? Dupa maratonul muzical de sarbatori, am simtit nevoia de o mini-vacanta, iar Colibita a fost alegerea noastra, mai exact Montana Resort & Spa, locul care le are pe toate, in care am ajuns pentru a 3-a oara si unde revenim cu drag si entuziasm de fiecare data.

Zapada ca-n povesti, jacuzzi si bulgareala cu Norbi <3Melodie: ,,Shallow" – coverul meu

Posted by Camelia Crisan on Monday, January 7, 2019

Mos Craciun a fost tare darnic anul acesta, pe masura muncii noastre, cadoul nostru reciproc a fost o masinuta noua, pe care am inaugurat-o weekendul acesta in ,,tara zapezilor”.

Alb cat vezi cu ochii…”WOW…WOW!” era tot ce puteam spune pe masura ce urcam spre Colibita. Ne-am propus sa profitam la maxim de cele 3 zile de vacanta, sa facem sport, sa ne balacim si sa exploram.

Cei de la Montana Spa ne-au primit cu bratele deschise, ne-au intampinat cu o … bauturica :)) si cu o camera cu o priveliste alba superba.

Mancarea lor este delicioasa, asa ca dupa pranz a fost musai sa iesim la alergat – SUPER GREU pe zapada la deal…, am facut cateva flotari si genuflexiuni, dupa care ne-am luat costumele de baie si am profitat de piscinele, saunele si jacuzzi-ul lor…toate cu o priveliste ce-ti taie rasuflarea.

Va puteti imagina ca la ora 20 ne-a luat somnul. A doua zi am mers in drumetie spre Taul Zanelor, insa ne-am intors dupa vreo ora de mers. Am petrecut restul zilei la spa si in plimbare pana la lac, care e foarte aproape de cazare. Am aflat ca se pot inchiria ATV-uri, insa erau ocupate, o lasam pe data viitoare.

Am fost foarte fericiti ca ne-am relaxat si ne-am reincarcat bateriile pentru noul an si toate proiectele frumoase care ne asteapta.

Va recomand cu caldura Colibita si Montana Resort pentru o escapada in orice perioada a anului, chiar am dat peste 2 urmaritoare de-ale mele de pe Instagram si m-am bucurat enorm ca am reusit sa-i fac si pe altii sa-si doreasca sa viziteze acest loc. Va doresc un 2019 plin de realizari si sper sa-mi fiti alaturi si de acum incolo!